reklama

Rozhovor s Bryanom alias Jakubom Rybárikom

Dňa 20. apríla sme sa zúčastnili na skúške divadelnej hry Druh: Žena, ktorej režisérkou je Adriana Totiková. Ide o feministickú komédiu, ktorá bude mať premiéru 24. apríla v Divadle Andreja Bagara v Nitre. Po ukončení skúšky sme vyspovedali jedného z hercov tejto hry - Jakuba Rybárika.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako dlho sa venujete divadlu, resp. herectvu?

,,Študoval som 11 rokov a divadlu sa venujem 8 rokov.“

Akú postavu stvárňujete v hre Druh: Žena a ako by ste charakterizovali svoju postavu?

,,Hrám zaťa hlavnej predstaviteľky. Je to muž, ktorý je pracovne vyťažený, starostlivosť o domácnosť je na žene. Nezostáva mu veľa času na rodinu. Stará sa primárne o financie. Žena má pocit, že on si neuvedomuje, akú ťažkú prácu má, čo sa domácnosti týka a ohľadom výchovy detí.“

Aké pocity máte pred premiérou 24. apríla?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Ako keď mám ísť na výlet a dopravný prostriedok odchádza o 9:20. Čiže skôr taká cestovná horúčka. Stres príde vždy pred začiatkom predstavenia, ale zvládam to už lepšie než kedysi.“

Ste známy aj z televíznej obrazovky. Čo je vám bližšie? Divadlo či televízia? Rozdiel?

 ,,Rozdiely nerobím, obe práce mám rovnako rád.“

Aké ďalšie projekty máte ,,rozrobené“?

,,Ešte mám pred sebou jedno skúšobné obdobie v divadle, ktoré začína koncom mája a premiéra hry bude v septembri. A samozrejme aj práca v televízii.“

Dominika Srnánková

Dominika Srnánková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka fakulty masmediálnej komunikácie na UCM v Trnave. Som v treťom ročníku, čoskoro ma čakajú bakalárske štátnice. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu